Contact:
info@toptuingereedschap.nl
0252-371508

Kantoor:
Janplezier 21
2171 MJ Sassenheim
Nederland
Tel: 0252 371508

Magazijn:
Venenweg 12-A
1161 AK Zwanenburg
Nederland
Tel: 020 497 6987

Veel gestelde vragen

Geven onderstaande vragen een antwoord op uw vraag?

Hoeveel bedragen de verzendkosten bij Toptuingereedschap?
De verzendkosten bedragen €6,00 per bestelling. Dit tarief is per bestelling en geldt voor leveringen in Nederland en België.
Hoe kan ik betalen bij Toptuingereedschap?
U kunt op 2 manieren betalen: Handig en veilig online per Ideal of achteraf 'op factuur'. U ontvangt met uw bestellings-email de rekening in PDF, deze dient dan binnen 8 dagen te worden voldaan.
Hoe lang is de levertijd
Zodra wij uw bestelling ontvangen hebben, gaan wij er direct mee aan de slag. We streven er naar uw bestelling dezelfde dag nog te versturen. Lukt dit niet, dan wordt uw bestelling de volgende dag verstuurd. De bezorging vindt doorgaans de dag daarop plaats.   
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Als u niet thuis bent, wordt het pakket: A. Bij uw buren afgeleverd. U vindt hiervoor een afleverbewijs in de brievenbus. B. Er wordt de volgende dag opnieuw geprobeerd af te leveren. Lukt dat niet, dan wordt u uitgenodigd een afspraak te maken om aflevering te laten plaatsvinden. U vindt hiervoor een briefje van de pakketbezorger in de brievenbus. Bent u weinig thuis? Laat dan de bestelling op uw werk bezorgen.
Ik wil het artikel ruilen of terugsturen. Wat moet ik doen?
Zoek uw orderbevestigings- e-mail en beantwoord deze. Schrijf in uw beantwoording waarom u wilt ruilen/ retourneren. Wij nemen binnen 1 uur contact met u op. Doorgaans laten wij het artikel thuis bij u ophalen. 
Hoe zit het met de garantie?
Bij Toptuingereedschap heeft de klant altijd gelijk. U kunt ons -ook buiten de garantieperiode- aanspreken op elk product, dat u bij ons gekocht hebt. Deze toezegging kunnen we makkelijk doen, omdat we weten dat onze producten de beste zijn.

Stuur ons een email info@toptuingereedschap.nl